lørdag den 25. februar 2012

Ricochet


Heys. Jeg er rimelig ny til alt det her
 blogger-lover halløj. Men efter at have læst mange blogs i årevis er jeg blevet inspireret til at lave denne her blog. Ikke for at den skal føre til noget stort, mere bare for hyggens skyld. Jeg har lidt tøj jeg gerne vil vise frem. Nogle tanker jeg gerne vil dele. Og så synes jeg at bloggerverdenen er utroligt fascinerende. Bloggen kan ikke sættes i en bås, men den kommer til at handle om alt mellem himmel og jord; citater, sange, billeder, tøj, tanker, osv. Jeg kan slet ikke vente med at komme igang!

______________


Heys. I'm pretty new at all this blogger-lover thing. But after reading blogs in years, I've been inspired to make this blog. Not to make it in to something big, more just for fun. I have some clothes I want to show you. Some thoughts I'd like to share. And at last I think the blog-world is so fascinating. This blog doesn't have a special theme, but it's gonna be about things between heaven and earth; quotes, songs, photos, clothes, thoughts, etc. Can't wait to get started.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar