søndag den 29. april 2012

A woman's purse is not the "black-hole" every man thinks it is.











 Tasker fra oven og ned: Monki, Pieces, Dixie(secondhand bazar i Århus), MiaoW(genbrug), Fjällräven, Bianco(genbrug), genbrug, genbrug, genbrug og den sidste er fra Neye.    

Jeg følte lige for at vise jer min ydmygende samling af tasker. Der er lidt af hvert, men den brune farve dominerer tydeligvis. Den hvide taske på sidste billede købte jeg blå mandag i 2007. Jeg bruger den ikke længere, men den er stadig en del af samlingen.
Dem jeg går allermest med er min MiaoW taske, som jeg har købt på Hammelev loppemarked til 15 kr. Det er min lille baby!

Jeg ved godt billederne ser lidt grumset ud, men jeg er stadig ved at lære at bruge mit kamera. Så bær over med mig :-)


2 kommentarer:

  1. Den sorte (anden nederst) er virkelig fin :)
    Og man kan jo aldrig få for mange tasker, der skal jo være lidt at vælge imellem - ikke :)

    Kig gerne forbi & deltag i en lækker konkurrence http://www.itsmypassions.dk/2012/05/vind-smuk-jakke-fra-the-wardrobe.html#comments

    SvarSlet
    Svar
    1. Den anden nederste er da ikke sort? Hmm, det kan også være der er nogle af billederne den ikke viser.
      Men ja, tasker passer jo altid! Om de så er store eller små :-D

      Jeg tager da lige et kig forbi!

      Slet