fredag den 25. maj 2012

Sing me a song

I får lige nogle links til nogle lækre sange jeg hører meget for tiden. Jeg kan desværre ikke finde ud af at sætte youtube-videoen herind, så i må nøjes med links. Bare tryk på navnet, så kommer i direkte hen på sangen.

Shaka Loveless - Tomgang

Noah(Only1noah) - Sexy and I know it - det er et cover af LMFAOs 'Sexy and I know it'. Jeg har aldrig i mit liv hørt sådan et godt cover. Han formår virkelig at gøre sangen sexet, fremfor LMFAOs gustne udgave.

Mathilde Savery - Heart in a cage - dette er også et cover.

Taylor Swift ft. the Civil wars - Safe and sound - jeg er normalt ikke en der lytter til Taylor Swift, men den her sang fangede mig virkelig. Så smuk!

Fulkultur - Fuldans(Jag kan inte dansa) - jeg kommer i sådan et godt humør af den her. Den er lidt plat, men ret sjov.


De 2 nedenstående sange er fra grooveshark, men kunne ikke finde sangene på youtube. Når i kommer ind på den, kommer der en boks op hvor der står 'undefined' bare tryk 'ok' og så kommer i hen til sangen.

Lukas Graham - Red wine

Lukas Graham - Before the morning sun

Årh, der er altså ikke noget bedre end noget lækkert musik! Hvilke sange hører i mest for tiden? Send gerne en masse links!

Vil lige gøre opmærksom på at det ikke er mine yndlingssange, bare sange jeg hører meget for tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar