torsdag den 28. juni 2012

I'm feeling blue

I forrige indlæg var alt sort.. Det kan vi jo ikke have! Så her får I et billede af mine nye plateau ballerinaer i den flotteste blå farve (hvis jeg selv skal sige det - og det skal jeg jo, da det er min blog hæhæ) Oh well, jeg har gået og kigget på dem længe og så tænkte jeg; "Nu skal det være" og så købte jeg dem. Jeg forestiller mig dem med kjoletrøje-tingen (nummer 2 i forrige indlæg) og sorte cykelshorts (nummer 4 i forrige indlæg). Nå, jeg må hellere smutte til køjs. Ikke fordi jeg skal andet i morgen end at træne.. Men jeg er sgu lidt småsyg, så jeg ved ikke om jeg gider............ Åh ja, godnat!

Hov.. Titlen er godt nok "I'm feeling blue" men jeg er faktisk ikke trist.. Det er bare skoene der får mig til at tænke BLÅ!

1 kommentar:

  1. Ih, tusinde tak! Det glæder mig virkelig, at du kunne lide indlægget. Jeg håbede lige netop på, at det ville være lidt tankevækkende. ;)

    Og tak for lykønskningen. Det er dejligt endeligt at være færdig. :)

    SvarSlet