onsdag den 8. august 2012

chill

chill


Måske ikke det mest gennemførte outfit i verden. Men er helt vild med det. Elsker Vans (selvom de knap nok holder tre måneder.. Lort, må desværre forlade Vans og gå tilbage til Converse..)
Hvis I tjekker dette indlæg kan I se at nummer to taske minder lidt om denne der er på billedet ovenover. Min veninde har en trøje magen til, og jeg har en sort maxi-kjole jeg kan tage under. Det eneste jeg mangler er et par Vans der ikke er i en affarvet lyseblå farve (med hul i snuden) og en flot statement halskæde. I starten, da det var helt nyt med statement halskæder og chokers, synes jeg da de var flotte, men det var ikke noget jeg regnede med jeg selv ville tage i brug. Jeg er nu gået hen og blevet rigtig vild med konceptet, men jeg er SÅ kræsen og nærig. Øv for mig.
Oh well, godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar