onsdag den 29. august 2012

Hvis plan A fejler, kan du trøste dig med at der er et helt alfabet endnu.

Er mut idag. Var ikke til Coldplay koncert igår.. Og har først lige fundet ud af nu at det er deres sidste tour de er på, fordi de splitter op. 

Det er ikke kun derfor jeg er mut. Det der med at man siger noget om nogen og tænker "det er for sjov.. Hun ved da det er en joke.. Hun griner?" Ja, hun griner. Men de ord hjemsøger hende resten af livet. Det skete for mig idag.. Når jeg står foran spejlet, så ser jeg på mig selv med samfundets øjne og ikke mine egne. Det er ikke rart. Overhovedet ikke, men kan jeg lade være? Nej. 

Men nu skal I høre her. Jeg vil ikke lade mig gå ned pga et eller andet fjols i min klasse der ikke har nogen situationsfornemmelse. Det er pisse-hårdt at stå op med ret ryg, når alt både skubber en ned og trækker i en. Men jeg gør mit bedste!


PS. Ja, Jeg kan godt lide søde Harry her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar